Páginas

dimecres, 3 d’abril del 2013

Taller de ceràmica japonesa / Taller de cerámica japonesa

Fa unes setmanes vaig fer un curs a Kirei. Us vaig parlar de Kirei aquí. Vaig anar a fer un curs de ceràmica japonesa. 

Hacce unas semanas hice un curso en Kirei. Os hablé de Kirei aquí. Fuí hacer un curso de cerámica japonesa.


Vam utilitzar una ceràmica japonesa que és nova. És una pasta que es cou en el forn de casa, 100x100 no tòxica i que imita totalment l'acabat de la ceràmica tradicional. Es treballa com l'argila, modelant només amb les mans, sense necessitat de torn i aplicant aigua per a les unions.

Utilizamos una cerámica japonesa que es nueva. Es una pasta que se cuece en el horno de casa, 100x100 no tóxica y que imita totalmente el acabado de la cerámica tradicional. Se trabaja como la arcilla, modelando sólo con las manos sin necesidad de torno y aplicando agua para las uniones.


El curs va constar de dos dies, un per modelar les nostres figures, i l'altre, un cop cuites les peces, per poder decorar-les amb pintures.

El curso constó de dos días, uno para modelar nuestas figuras, y el otro, una vez ya cocidas las piezas, para poder decorarlas con pinturas.


Jo vaig fer un petit test per posar-hi alguna planta, i com que em va sobrar una mica de pasta, la vaig aprofitar per fer un platet.

Yo hice una pequeña maceta para ponerle alguna planta, y como me sobró un poco de pasta, la utilizé para hacer un platito.


I vosaltres? Heu treballat mai amb ceràmica? Heu fet alguna cosa?

¿Y vosotros? ¿Habéis trabajado alguna vez con cerámica? ¿habéis hecho alguna cosa?


Jo ja estic pensant que serà el pròxim que faré...!! ^^
Yo ya estoy esperando que será lo próximo que haré...!! ^^




7 comentaris:

  1. Una tècnica molt interessant i un resultat espectacular. M'agrada. Salut!

    ResponElimina
  2. Quin gerro més original! No coneixia aquest tipus de ceràmica :) Si pot moldejar-se sense torn... Segur que és més pràctica que la ceràmica "normal" (la de fang de tota la vida, no sé si té cap nom específic XD)

    Em sap greu que no vinguis a Formentera... Però sí, és una illa cara ^^" Sense carnet jove el passatge surt per 45€ anar i tornar (no t'ho vaig poder mirar amb carnet jove pq aquell dia era festiu i quan vam anar a comprar-ho, la finestreta de Baleària estava tancada (pq faltaven hores pq passés el següent vaixell)).
    Segur que us ho passareu genial a Menorca :) També és una illa molt maca

    Petonets :D

    ResponElimina
  3. T'ha quedat moníssima. Se m'acudeix que podria ser un recordatori perfecte d'una festa, afegeixes una targeteta i llestos... Jo no he treballat mai la ceràmica, he fet cosetes amb fang, sobre tot al cole, jeje... però allò ja queda molt lluny. Ptns.

    ResponElimina
  4. ¡Muy interesante, gracias por compartirlo!

    ResponElimina
  5. hola volia ferte una pregunta, saps on puc comprar aquesta ceràmica? ;)
    gràcies

    ResponElimina
  6. ¡Una técnica sencilla, con resultados increíbles y diferentes!, muchas gracias por compartirlo.
    http://www.mascasaonline.com

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis