Páginas

diumenge, 21 d’abril del 2013

Happy Birthday to me!!!



Siiiii!! Avui és el meu aniversari!!! "Què quants faig?" "No sabeu que a una dona no se li pregunta mai la edat? ^^" "Està bé... En faig 24! 24 ja....!!! Molts direu apaaa però si ets molt jove... Molt jove si... Però des de que vaig fer els 18, que els anys passen que ni m'assabento... I ara ja tinc un any més... ^^ (En fi... no em feu cas, que sóc molt exagerada... :P).

Siiiii!! Hoy es mi cumpleaños!!! "¿Qué cuántos hago?" "No sabéis que a una mujer no se le pregunta nunca la edad? ^^" "Está bien... Hago 24! 24 ya....!!! Muchos diréis alaaa pero si eres muy joven... Muy joven sí... Pero desde que hice los 18, que los años pasan que ni me entero... Y ahora ya tengo un año más... ^^ (En fin... no me hacéis caso, que soy muy exagerada... :P).



Doncs per l'ocasió he preparat el meu pastís preferit! El meu aniversari, no seria el meu aniversari sinó ho celebrés amb un pastís de mousse de llimona. M'encanta el pastís de mousse de llimona! Cremós, lleuger, digestiu, dolcet però amb el seu punt àcid... Fantàstic. Doncs cada any sempre l'encarreguem a la Pastisseria Núria el pastís, és la meva pastisseria preferida, ho fan tot tan tan bo. Però aquest any pobres, els hi hem fet el salt, i he decidit provar a fer-lo jo, aviam que tal em surt! ^^

Pues para la ocasión he preparado mi pastel preferido! Mi cumpleaños, no sería mi cumpleaños sino lo celebrara con un pastel de mousse de limón. Me encanta el pastel de mousse de limón! Cremoso, ligero, digestivo, dulce pero con su punto ácido... Fantástico. Pues cada año siempre lo encargamos en la Pastelería Núria el pastel, es mi pastelería favorita, lo hacen todo tan tan bueno. Pero este año pobres, les hemos hecho el salto, y he decidido probar a hacerlo yo, a ver que tal me sale! ^^














Encara no he tastat el pastís, serà per després de dinar, bona pinta la fa... Així que en el pròxim post us dic si no me he arrepentit de no encarragar el meu pastís d'aniversari a la Pastisseria Núria, i ha sortit bo!

Todavía no he probado el pastel, será para después de comer, buena pinta hace... Así que en el próximo post os digo si no me he arrepentido de no encargar mi pastel de cumple a la Pastelería Núria, y ha salido rico!


Aquest post l'estic enllaçant a la Festa d'enllaços del blog Personalización de Blogs.

Estoy enlazando este post a la Fiesta de Enlaces del blog Personalización de Blogs



Feliç diumenge!

Feliz domingo!



11 comentaris:

  1. Moltes felicitats Montse! que passis un bon dia! Aquest pastís deu estar boníssim!!!

    ResponElimina
  2. FELICIDADES MONTSE¡¡¡¡¡¡¡¡ quién los pillara, 24 es una edad preciosa, mándame un trocito de tarta, te mando la dirección jajajaja.
    Te iba a felicitar en el Facebook pero así me doy un paseo por el blog ¿Qué te parece?
    Que lo disfrutes mucho, que lo celebres en buena compañía, y que todos los deseos que pidas soplando las velas se te cumplan.

    BIKIÑOS ♥
    Oli

    ResponElimina
  3. guapa y reguapa!!! vaya homenaje que te vas a dar,eh! ;)
    MMUUAAAA!!!!
    ah! por cierto...FELICITATS!!!!!

    ResponElimina
  4. Hola!!! esta tarta es de mis favoritas!! Limooonn!! te ha quedado de lujo y con una presentación preciosa! Feliz Cumpleaños!!

    ResponElimina
  5. Primer de tot, per molts anys!!! Per segona vegada ;) i en segon lloc, aquest pastís té una pinta!!!!! Ohhhhh....que si haguessis d it que l'has comprat, m'ho crec. Ha de ser boníssim... Us heu llepat els dits oi??? :)))

    ResponElimina
  6. Moltíssimes feliçitats guapetona!
    El pastis t'ha quedat molt bé, me'n emporto un trocet ;)
    Su.

    ResponElimina
  7. Moltíssimes felicitats!!!! Els pestís es veu delicios i segur que ho esta. Que acabis de passar un gran dia. Petons

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats!!!!!!!!
    Un pastís boníssim segur (tu sempre fent-me venir gana, oi???)je je je

    Anna

    ResponElimina
  9. Moltes gàcies noies per les felicitacions!! Un petonet molt dolç! ^^

    Muchas gracias chicas por las felicitaciones!! Un besito muy dulce! ^^

    ResponElimina
  10. Un pastís molt refresant i algre. Una abraçada i moltes felicitats!

    ResponElimina
  11. Muchas gracias por la receta. Tiene que estar riquisima.

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis