Páginas

dilluns, 15 de desembre del 2014

La carta dels Reis del "Señor Don Gato" / La carta a los Reyes del Señor Don Gato

L'altre dia ja us vaig ensenyar la meva carta als Reis d'Orient, i avui us ensenyo la carta que el Lucky, el meu gat, ha fet aquest any als Reis. Com que es passa tot el dia dormint, ha demanat un llitet ben bonic on passar les hores... I em deixa triar entre tres opcions:

El otro día ya os enseñé mi carta a los Reyes Magos, y hoy os enseño la carta que Lucky, mi gato, ha hecho este año a los Reyes. Cómo se pasa todo el día durmiendo, ha pedido una camita muy bonita donde pasar las horas... Y me deja elegir entre tres opciones:



Tant el Lucky com jo estem enamorats d'aquests tipis per gats fets amb panells de lona de cotó, pals de bedoll i cordó d'ant. Són o no són una monada???

Tanto Lucky como yo estamos enamorados de estos tipis para gatos hechos con paneles de lona de algodón, palos de abedul y cordón de ante. ¿¿¿Son o no son una monada???





Rronrron és un llitet, un refugi i una caseta pel gat. Estan fets a mà artesanalment amb feltre de llana merino 100% natural.

Rronrron es una camita, un refugio y una casita para el gato. Están hechos a mano artesanalmente con fieltro de lana merino 100% natural.




I per últim una versió de llit més econòmica, que no més lletja, per si els Reis d'Orient no tenen massa pressupost...

Y por último una versión de cama más económica, que no más fea, por si los Reyes Magos no tienen demasiado presupuesto...


Foto via: leotanken
És el llit per a nines d'Ikea. Tot i que està pensat per a nines, el Lucky pensa que ell també hi dormiria molt bé.

Es la cama para muñecas de Ikea. A pesar de que está pensada para muñecas, Lucky cree que él también dormiría muy bien.

Foto via: boredpanda

Foto via: boredpanda

I les vostres mascotes, també tenen feta la Carta als Reis d'Orient?

Y vuestras mascotas, ¿También tienen hecha la Carta a los Reyes de Oriente?

18 comentaris:

  1. He encontrado ahora mismo tu blog y tengo que decirte que es un espacio encantador, me ha entusiasmado todo, asi que para no perderme ninguna entrada me hago seguidora ahora mismo!!
    Te invito a dar una vuelta por mi rinconcito, espero que tambien te guste!!
    Un Saludo
    dezazu.blogspot.com.es

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis