Páginas

dissabte, 15 de desembre del 2012

LA RECEPTA DEL 15: Tartaleta de pera amb gorgonzola i gerds.

Avui entrada doble! Ja hem revelat el que amagava el dia 15 del calendari d'advent i ara toca revelar quina recepta he fet per La Recepta del 15, última recepta de l'any. I última recepta del repte. Sí, com ho llegiu, Els Fogons de la Bordeta i Xocolata Desfeta han decidit no crear més convocatòries. La veritat és que em vaig apenar molt quan vaig saber la notícia, ja que, tot i que no fa gaire que hi participo ja m'havia acostumat a preparar alguna cosa especial pel 15! Tot i que no deixen la porta tancada del tot i potser d'aquí un temps, tornem a reprendre el repte.
Doncs per acomiadar-nos de l'any i de La Recepta del 15, Els Fogons de la Bordeta i Xocolata Desfeta ens han proposat per aquest mes fer aperitius de Nadal, ideals per aquestes dates.












Així que jo, tot i que aquest mes tinc feina per donar i per vendre... no podia deixar de participar-hi, i la meva proposta és la següent:

TARTALETA DE PERA AMB GORGONZOLA I GERDS.

Ingredients:

- Pasta de full.
- Pera blanquilla.
- Formatge gorgonzola.
- Gerds.
- Sal i pebre.

Elaboració:

Preescalfar el forn a 200ºC.
Tallar la pasta de full segons el tamany del motlle que es vulgui utilitzar i emmotllar.
Coure durant uns 12-15 minuts fins que estiguin daurades.
Afegir la pera tallada a quadradets petits i el formatge gorgonzola.
Condimentar i afegir uns quants gerds per tartaleta.
Introduir al forn un parell de minuts més fins que el formatge es comenci a fondre.
Servir inmediatament.



No és un "Adéu", és un "FINS AVIAT" Recepta del 15! ^^

.mOntse.!

5 comentaris:

  1. MMMMM! Montse ideal per aquets dies festius! una presentació exquisida!
    I quina llàstima lo de la recepta del 15! jo perquè últimament no dono l'abast, però m'agradaven les seves propostes, i quan podia col·laborar!
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  2. Montse, quina xulada de tartaletes! M'encanta la pera tan en postres com en salat, queda deliciosa!
    Moltes gràcies per participar i dedicar-nos paraules maques!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  3. Tens un premi al meu blog. Passa a recollir-lo!

    http://carmetarusquilleta.blogspot.com.es/2012/12/premi-best-blog_15.html

    Petonets!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! Un milió de gràcies. Quina il·lusió! Ara mateix m'hi passo! ^^
      Petons.

      Elimina
  4. Tienen una pintaza tremenda. Enhorabuena.

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis