Páginas

dilluns, 3 de desembre del 2012

CALENDARI D'ADVENT: dia 3. Cozy Mugs













Crec que en alguna altra ocasió us vaig confessar la meva addicció a les tasses! No hi puc fer-hi més, M'ENCANTEN! I quan vaig descobrir les cozy mugs, tasses recobertes amb crochet, em vaig enamorar! Trobo que fan molt de caliu a l'hivern (imagineu-vos, un diumenge a la tarda de molt molt fred, plovent a bots i barrals o nevant... I tu estirada al sofà amb una manta ben tapadeta i prenent un cafè o un te ben calentó dins d'una d'aquestes tasses...^^), és genial. 
A més a més, les trobo fantàstiques per regalar aquest Nadal, ella en si ja es un bon regal, però també la pots fer servir com a packaging i col·locar-hi més regalets a dins.


.mOntse.!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis