Páginas

divendres, 14 de desembre del 2012

CALENDARI D'ADVENT: dia 14. Caixes de galeta













M'encanten les galetes decorades, donen molt de joc, pots fer tantes coses amb elles... I són un detallet preciós per regalar. Quan vaig veure que la Joana de Hadas y Grumetes feia un taller per fer capsetes de Nadal no ho vaig dubtar, i m'hi vaig apuntar. No les trobeu moníssimes? Són ideals per servir les neules a taula el dia de Nadal o galetes per exemple; o les podem fer servir com a packaging per algun regal.






.mOntse.!

2 comentaris:

  1. una monada! ho has fet tu??? ja m'has donat una idea per al dia 26 que ve la família! a veure si tindrè temps de fer-ho! petonets!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, ho he fet jo! És una idea genial. Només has de tenir paciència mentre eixugen les parets amb la glasa!
      Petons!

      Elimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis