Páginas

dissabte, 8 de desembre del 2012

CALENDARI D'ADVENT: dia 8. Pessebre













Com va aquesta decoració nadalenca a casa? Ja ho teniu tot? Ja teniu el vostre pesebre? Jo sí. Aquest any he volgut fer una decoració una mica alternativa a la típica de sempre. I el meu pesebre ho demostra. 
Els dies 30 de novembre i 1 de desembre Mr. Wonderful va fer la seva segona Pop Up Store a Cocomat Barcelona, i vaig anar a fer-los una visita. Van posar a la venta els seus pesebres wonderful, que li van encarregar a la Laura de Nido de Abeja, només en van produir 20 i vaig tenir la gran sort d'endur-me l'últim cap a casa! ^^




.mOntse.!

4 comentaris:

  1. Felicitats per la teva compra Montse!!! Es molt maco i original.

    Ptons

    ResponElimina
  2. Ens ha agradat molt el teu blog! Tant és així que ens hi quedarem!
    Estàs feta una artistasa!
    ptns!!

    ResponElimina
  3. Hola Montse! M'encanten tots aquests posts que estas fent del calendari d'advent! molt original i quina feinada a buscar idees... totes elles espectaculars! m'agrada molt la dels renos, els pares noels de maduixes, lo de les llums de nadal... però aquest pessebre em té el cor robat! a veure si tinc una estona i començo a probar això dels amigurmis... una abraçada!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis