Páginas

dimarts, 18 de desembre del 2012

CALENDARI D'ADVENT: dia 18. Regals DIY Bàlsam labial













Aquest Nadal jo he decidit regalar coses fetes a mà, comprades a petits artesans i fetes per mi mateixa. Des de sempre m'ha cridat l'atenció la cosmètica natural, així que m'he estat documentant i he buscat una recepta senzilla i ràpida de fer per crear el meu primer bàlsam labial. La recepta la vaig treure del blog de l'Isthar Olivera.


BÀLSAM LABIAL DE COCO I TARONJA
(els ingredients són per un bàlsam labial, ideal per si voleu animar-vos a provar-ho).

Fon:
- 1 culleradeta de cera d'abella.
- 1 culleradeta d'oli de coco.
- 1 culleradeta d'oli de calèndula.


Afegeix:
- 2 o 3 gotes d'oli essencial de taronja.
- 3 gotes de vitamina e.

Barrejar bé i abocar en el contenidor. Deixar refredar i gaudir.

Els ingredients es poden trobar en herbolaris. I què me'n dieu del packaging que li he fet al bàlsam, us agrada?



.mOntse.!

6 comentaris:

  1. Ostres Montse! Quin detall més maco! :D
    (Ara passaré per la web que has recomanat :P Aviam si m'animo i jo també en faig ^^)
    És que la idea és boníssima :D

    Molts petonets ♥

    ResponElimina
  2. Super original això del calendari que fas :), a vera amb que ens sorprens demà :)

    http://0001deasdeocio.blogspot.com.es/

    petonets!!

    ResponElimina
  3. Hola Montse, un detall molt maco per fer, gràcies!!
    Aprofito per preguntar on puc conseguir les capsetes de llauna?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! ^^ Les capsetes les vaig comprar online en aquesta web http://www.granvelada.com/. També venen productes per fer cosmètica natural, està força bé i ho porten ràpid a casa! ^^ Si t'animes ja m'explicaràs com t'ha anat! :D

      Elimina
  4. Esto sí que lo quiero hacer pronto!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis