Páginas

dimarts, 25 de desembre del 2012

Bon Nadal "Galleteando" en Muy Dulce Vinuesa

Primer de tot... Bon Nadal. Feliz Navidad. Buon Natale. Merry Christmas!

Antes que nada... Bon Nadal. Feliz Navidad. Buon Natale. Merry Christmas!


Fa ja dos caps de setmana, vaig fer una escapadeta a Madrid, el motiu? Anar a fer un meravellós curs amb les fantàstiques germanes de Muy Dulce Vinuesa. Sí... No tinc remei... Vaig desplaçar-me expressament fins allà per realitzar el curs. Però és que no m'hi podia resistir... Havia de fer un curs amb elles! Segur que tots coneixeu a la Mer i a la Mariapi i les seves espectaculars galetes... No? Doncs entreu JA al seu blog i deixeu-vos meravellar per les seves fantàstiques creacions. Entendreu perquè me'n vaig anar fins a Madrid a fer un curset! ^^ Us explicaré com va anar el curs.

Hace ya dos fines de semana, me escapé a Madrid, el motivo? Ir a hacer un maravilloso curso con las fantásticas hermanas de Muy Dulce Vinuesa. Sí... No tengo remedio... Me desplacé expresamente hasta allí para realizar el curso. Pero es que no me podía resistirme... Tenía que hacer un curso con ellas! Seguro que todos conocéis a Mer y a Mariapi y a sus espectaculares galletas... No? Pues entráis YA en su blog y dejaos maravillar por sus fantásticas creaciones. Entenderéis porque me fui hasta Madrid a hacer un cursillo! ^^ Os explicaré como fue el curso.








Madrid. 15 de desembre de 2012. 5 de la tarda. C/ Castelló núm. 9 Baixos D. Riiiing. "Hola, vengo al curso de galletas". "Hola, pasa pasa, es al fondo". Entro i a la porta ens estaven esperant la Mer i la Mariapi amb un somriure d'orella a orella. Salutacions, petons i presentació. Entro dins del seu atelier i quedo hipnotitzada per lo encantador que arriba a ser. Va ser com entrar en un conte de fades. I amb un súper somriure vaig començar a contemplar l'habitació, i a fer fotografies a tutiplen, no s'havia cap a on mirar... era tot tan bonic, estava rodejada de galetes, totes precioses i tot disposat amb un gust exquisit. Per començar vaig pensar, "ha valgut la pena venir a fer el curs només per haver vist el taller, quina preciositaaat" (fent un parèntesis... el Pare Noel ja ha vingut... però encara falten els Reis Mags, així que si algun/a voluntari/ària s'ofereix a regalar-me un atelier igual d'encantador i acollidor com el de les germanes Vinuesa, jo li estaré eternament agraïda! ^^).

Madrid. 15 de diciembre de 2012. 5 de la tarde. C/ Castelló núm. 9 Bajos D. Riiiing. "Hola, vengo al curso de galletas". "Hola, pasa pasa, es al fondo". Entro y en la puerta nos estavan esperando Mer y Mariapi con una sonrisa de oreja a oreja. Saludos, besos y presentación. Entro dentro de su atelier y quedo hipnotizada por lo encantador que llega a ser. Fue como entrar en un cuento de hadas. Y con una súper sonrisa de fascinación empecé a contemplar la habitación, y a hacer fotografías a tutiplen, no sabia hacia donde mirar... era todo tan bonito, estaba rodeada de galletas, todas preciosas y todo dispuesto con un gusto exquisito. Para empezar pensé, "ha valido la pena venir a hacer el curso sólo por haber visto el taller, qué preciosidaaad". (Haciendo un paréntesis... Papá Noel ya ha venido... pero todavía faltan los Reyes Magos, así que si algun/a voluntario/aria se ofrece a regalarme un atelier igual de encantador y acogedor como el de las germanas Vinuesa, yo le estaré eternamente agradecida! ^^).





Estic segura que quan la Mer i la Mariapi marxen, les seves galetes cobren vida i es posen a jugar. ^^

Quan hi vam ser totes, i mig, mig vam aterrar al planeta Terra, després d'haver estat encantades adorant les galetes de les germanes Vinuesa, ens vam posar a "galletear". I "galleteando", "galleteando"... es van fer "les quinientes"... i vam sortir del curs gairebé a mitja nit... Però jo us asseguro que m'hagués quedat allà tota la nit, fins que al matí hagués sortit el AVE cap a Barcelona, contemplant-ho tot.

Estoy segura que cuando Mer y Mariapi se van a casa, sus galletas cobran vida y se ponen a jugar. ^^

Cuando estuvimos todas, y medio, medio aterrizamos en el planeta Tierra, después de haber sido encantadas adorando las galletas de las germanas Vinuesa, nos pusimos a "galletear". Y "galleteando", "galleteando"... se hicieron "las quinientas"... y salimos del curso casi a media noche... Pero yo os aseguro que me hubiera quedado allí toda la noche, hasta que por la mañana hubiera salido el AVE hacia Barcelona, contemplándolo todo.




El curs va ser fantàstic, vam fer una moneria de galetes, i vam fer els REIS MAGS, que em tenen enamorada, no els trobeu encantadors?? :P La Mer i la Mariapi són súper properes i encantadores.

El curso fue fantástico, hicimos una monería de galletas, e hicimos los REYES MAGOS, que me tienen enamorada, no los encontráis encantadores?? :P Mer y Mariapi son súper cercanas y encantadoras.





En fi... que més us haig d'explicar... Què el curs va superar amb creus les meves expectatives, que m'ho vaig passar genial, i que m'encantaria tornar a fer un curs, i dos i tres...! ^^
Mer, Mariapi, GRÀCIES!!!

En fin... que más os tengo que explicar... Qué el curso superó con cruces mis expectativas, que me lo pasé genial, y que me encantaría volver a hacer un curso, y dos y tres...! ^^Mer, Mariapi, GRACIAS!!!


Molt Bones Festes!

¡Felices Fiestas!

.mOntse.!

11 comentaris:

  1. UUUAAAALA! Montse quina passada de post, de taller i de galetes! Mira que a mi no m'agrada gens cuinar... però em fas venir unes ganes de posar-m'hi! que txulo! que passis unes bones festes! una abraçada!

    ResponElimina
  2. És genial aquesta entrada, Montse!! Tot el que ensenyes és increïble!! Els Reis Mags m'agraden molt ;). Segur que va compensar anar fins a Madrid!
    Una abraçada i feliç dia de Sant Esteve!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! ^^ Va ser genial anar a Madrid! ^^
      Un petonàs! I bones festes!

      Elimina
  3. preciosas Montse, te quedaron de lujo!
    FELIZ NAVIDAD!!

    ResponElimina
  4. Una entrada genial, es nota l'olor de mantega i sucre des d'aquí! I es nota que vas disfrutar d'allò més!

    ResponElimina
  5. Molntse ets una passada! a Madrid per fer galetes!!! però jo també hi hauria anat ho confesso! t'han quedat genials!!! al final ens hauràs de fer tu un curs a nosaltres!!! m'encanten! moltes felicitats, i et desitjo unes bi¡ones festes així com un bon començament d'any 2013!!! Petonets!!!

    ResponElimina
  6. Nos ha encantado ......mil y mil gracias!!!!!!!
    Y desando volver a verte.
    Feliz Año Nuevo.BESOS!!!!!!!

    ResponElimina
  7. No me extraña nada que te gustara. Creo que todos los que hemos ido al taller sentimos y vivimos las horas allí como si estuviéramos en otro mundo. Y es que Mer y Mariapi transimiten una paz que se respira nada más entrar por la puerta. De hecho a nadie le apetece marcharse, verdad?
    Muacs dulces y enhorabuena!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totalmente de acuerdo contigo!! Es un lugar con mucha magia!!
      Feliz año 2013!!
      Un beso

      Elimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis