Páginas

dimarts, 11 de febrer del 2014

Mitons \ Mitones + SWAP Ishtar Olivera: El que jo vaig enviar / Lo que yo envié

Fa unes setmanes, també vaig participar en el Swap que ens proposava en el seu blog, Ishtar Olivera, el Swap consistia en enviar a la teva companya, alguna cosa feta a mà per tu, alguna cosa que es pogués menjar o beure, una carta i un desig pel 2014.

Hace unas semanas, también participé en el Swap que nos proponía en su blog, Ishtar Olivera, el Swap consistía en enviar a tu compañera, algo hecho a mano por ti, algo que se pudiera comer o beber, una carta y un deseo para el 2014.


Així doncs "me lié la manta a la cabeza" i em vaig posar a elaborar uns preciosos mitons a ganxet amb la llana de merino Wolly de DMC, en un color gris perla, el número del cabdell és el 121. El patró el vaig agafar del llibre Taller de ganchillo de l'Erika Knight (100% recomanable), tot i que vaig modificar-lo una mica.

Así pues "me lié la manta a la cabeza" y me puse a elaborar unos preciosos mitones a ganchillo con la lana de merino Wolly de DMC, en un color gris perla, el número del ovillo es el 121. El patrón lo cogí del libro Taller de ganchillo de Erika Knight (100% recomendable), a pesar de que lo modifiqué un poco.

I aquest va ser el resultat.

Y este fué el resultado.







També vaig afegir al meu regal unes galetes Carlota's en forma de tetera per col·locar en la tassa del te o el cafè, delicioses. I li vaig fer un mini packaging amb una tarjeta amb la imatge del nou blog i una bosseta de te, per acompanyar les galetes.

También añadí a mi regalo unas galletas Carlota's en forma de tetera para colocar en la taza del té o del café, deliciosas. Y le hice un mini packaging con una tarjeta con la imagen del nuevo blog y una bolsita de té, para acompañar las galletas.

Li vaig escriure una carta i li vaig desitjar que aquest 2014, fes el que fes que la fes feliç!!!

Le escribí una carta y le deseé que este 2014, hiciera lo que hiciera que la hiciera feliz!!!


Ho vaig embolicar tot amb paper de regal de mr. wonderful i ho vaig enviar cap a Astúries, per a que li arribés a la Mónica de Bonitisimo, que espero que li agradés molt i ho gaudeixi força!!!

Lo envolví todo con papel de regalo de mr. wonderful y lo envié hacia Asturias, para que le llegara a Mónica de Bonitisimo, que espero que le gustara mucho y lo disfrute un montón!!!

I fins aquí, el post d'avui, en un altre post us ensenyaré el que la Mónica em va enviar a mi! ^^

Y hasta aquí, el post de hoy, en otro post os enseñaré lo que Mónica me envió a mí! ^^


Petons,

Besos,

9 comentaris:

  1. Una proposta fantàstica, Montse! I les fotos que il·lustren el regal són precioses...!

    ResponElimina
  2. Òstres Montse! Si algun dia m'apunto al mateix Swap que tu vull que em toquis!!!!! Jajajaja! En serio, no pares, ets única preparant regals...m'encanta tot!!!! El llibre que dius una passada ;)
    Una abraçada bonica!
    Cris

    ResponElimina
  3. Oooh! però quins regals, segur que li ha encatat tot!
    Els mitons són preciosos i el packaging és una passada!
    Petons

    ResponElimina
  4. Gustarme no, ¡lo siguiente!. El regalo ha sido precioso y los mitones me encantan. Les estoy dando mucho mucho uso.
    Muchas gracias por tus regalos, me han encantado, eran realmente "bonitísimos"
    Un besazo grande grande

    ResponElimina
  5. Una monada tot!!! ets una artista Montse. I la prsentacio insuperable!!!

    Ptons

    ResponElimina
  6. No te lo vas a creer, pero después de casi dos años he visto tu comentario en mi blog haciéndome unas preguntas sobre un mural que tengo en la pared de la habitación de mi hija. Lo primero mis disculpas por no haberte contestado antes, pero es que te prometo que no lo ví... Y lo segundo, ahí va mi respuesta:
    Hola Montse: Un poco tarde, pero acabo de ver tu mensaje!!!
    La muñeca y la ropa son de decal, parecido al vinilo pero de tela, así que se puede sacar y poner sin que se estropée, mucho mejor!
    Los árboles son de washi tape y la cuerda es un cordón que tenía por casa y que he pegado con washi.
    Mil besos y de verdad, mil disculpas!

    ResponElimina
  7. Ya tenemos publicado el 2º POST CONJUNTOO!!!! Mil gracias por participar!!Un besoo http://maitesweetfood.blogspot.com.es/2014/02/segundo-post-conjunto.html

    ResponElimina
  8. Guauuu!!!! que maco tot!!! Aquests regals deuen fer peneta obrir-los! Però el que hi ha dins encara és millor! M'encanta la teva nova imatge, les targetes, vaja, tot. Felicitats!

    ResponElimina
  9. Que bonic Montse!! mirava la carta tant original de la que parles en el post de dalt, però els ulls han anat directament a veure el que vas elaborar! estas feta una manetes!!! en tot! galetes, mitones... m'encanta!!! Petons
    Gemma.

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis