Páginas

dijous, 30 d’octubre del 2014

#elretopinterest: Decorar calabazas

Aquest mes si que he arribat per #elretopinterest!!! Últimament no arribava mai, perquè quan m'acordava ja no tenia temps per posar-me a fer res.
Bé, per a aquest mes, ja que estem a la tardor (encara que el temps vulgui tornar-nos bojos i intentar fer-nos creure el contrari...) la manualitat proposada ha estat decorar una carbassa.

Este mes si que he llegado para #elretopinterest!!! Últimamente no llegaba nunca, porque cuando me acordaba ya no tenía tiempo para ponerme a hacer nada.
Bueno, para este mes, ya que estamos en otoño (aunque el tiempo quiera volvernos locos e intentar hacernos creer lo contrario...) la manualidad propuesta ha sido decorar una calabaza.


Sempre m'havia fet il·lusió carvar una carbassa però ho veia una cosa molt complicada i sempre pensava "uff em quedarà un xurro, passo, passo". Així que en veure el repte vaig dir, vinga, anem a ser valents i anem a provar, total si em surt tan tan mal... aquí no ha passat res i santes pasqües... hahahaha.

Siempre me había hecho ilusión carvar una calabaza pero lo veía algo muy complicado y siempre pensaba "uff me quedará un churro, paso, paso". Así que al ver el reto dije, venga, vamos a ser valientes y vamos a probar, total si me sale tan tan mal... aquí no ha pasado nada y santas pascuas... hahahaha.

Així que em vaig posar en marxa i com a bon repte Pinterest, em vaig anar a la susdita xarxa social i em vaig posar a buscar carbasses carvades i tutorials que m'expliquessin com carvar-les. Buscava algun tipus de plantilla geomètrica o amb algun dibuix bonic, perquè si em quedava bé la volia posar de decoració a casa, i la típica cara que se'ls fa no em convencia...

Así que me lié la manta a la cabeza y como buen reto Pinterest, me fui a la susodicha red social y me puse a buscar calabazas carvadas y tutoriales que me explicaran como carvarlas. Buscaba algún tipo de plantilla geométrica o con algún dibujo bonito, porque si me quedaba bien la quería poner de decoración en casa, y la típica cara que se les hace pues como que no me convencía...


Així que buscant buscant... vaig trobar una carbassa de la súper coneguda Marta Stewart i vaig dir, aquesta, aquesta m'encanta (ja que em poso, em poso amb un disseny d'ella... no? hahahahaha).

Así que buscando buscando... encontré una calabaza de la archi conocida Marta Stewart y dije, ésta, ésta me encanta (ya que me pongo, me pongo con un diseño de ella... no? hahahahaha).

Mirant tutorials per saber com carvar-la, vaig veure que venen uns kits especials amb les eines per carvar-les, però vaig passar de comprar-los, així que em vaig apanyar amb el que tenia per casa... Vaig fer servir ganivets, culleres per buidar, una agulla per marcar la plantilla en la carbassa i gúbies que ja tenia de carvar segells.

Mirando tutoriales para saber como carvarla, vi que venden unos kits especiales con las herramientas para carvarlas, pero pasé de comprarlos, así que me apañé con lo que tenía por casa... Usé cuchillos, cucharas para vaciar, una aguja para marcar la plantilla en la calabaza y gubias que ya tenía de carvar sellos.


Primer de tot vaig comprar la carbassa, a això si que li vaig fer cas en el que posava en els tutorials i vaig comprar una carbassa americana, que no estan tan plenes per dins i són més fàcils de buidar. Per aquestes dates en qualsevol fruiteria la podreu trobar, a més vénen ja identificades amb un packaging de Halloween, a mi no em va resultar difícil de trobar.

Primero de todo compré la calabaza, a eso si que le hice caso en lo que ponía en los tutoriales y compré una calabaza americana, que no están tan llenas por dentro y son más fáciles de vaciar. Por estas fechas en cualquier frutería la podréis encontrar, además vienen ya identificadas con un packaging de Halloween, a mí no me resultó difícil de encontrar.

I una vegada buidada em vaig posar a la feina. Haig de reconèixer que pensava que seria més difícil, però més o menys és com carvar segells. Ara això si, cal tenir més paciència que un sant i dedicar-li unes hores, perquè la meva estona llarga em vaig tirar... ^^

Y una vez vaciada me puse manos a la obra. He de reconocer que pensaba que sería más difícil, pero más o menos es como carvar sellos. Ahora eso si, hay que tener más paciencia que un santo y dedicarle unas horas, porque mi rato largo me tiré... ^^


Una vegada carvada, es recomana perquè duri més i no es torni lletja, untar-li vaselina a les zones carvades, per hidratar-la i que et duri una miqueta més.

Una vez carvada, se recomienda para que dure más y no se vuelva fea, untarle vaselina a las zonas carvadas, para hidratarla y que te dure un poquito más.

I una vegada llestanomés cal buscar-li un lloc privilegiat a casa per lluir-la i encendre-la. Es recomana també que la espelma sigui de led, per exemple. Millor que no siguin espelmes normals per evitar accidents.

Y una vez lista solo hace falta buscarle un sitio privilegiado en casa para lucirla y encenderla. Se recomienda también que la vela sea de led. Por ejemplo, mejor que no sean velas normales para evitar accidentes.


Si voleu la plantilla de la Marta Stewart que jo he utilitzat per carvar la carbassa, la podeu trobar aquí.

Si queréis la plantilla de Marta Stewart que yo he utilizado para carvar la calabaza, la podéis encontrar aquí.

Que us ha semblat? Heu carvat carbasses alguna vegada? Us animeu a fer-ho?

¿Que os ha parecido? ¿Habéis carvado calabazas alguna vez? ¿Os animáis a hacerlo?


Feliç Castanyada - Halloween a tots!!!

¡¡¡Feliz Castañada - Halloween a todos!!!


16 comentaris:

  1. Ha quedat molt maca. Ens encanta el detall floral!!!! :D :D

    ResponElimina
  2. Qué delicada se ve, me gusta mucho, menudo trabajo te has tenido que dar!

    ResponElimina
  3. És preciosa!! Quin disseny més original!

    ResponElimina
  4. Preciosa! Me encanta el diseño que has elegido..

    ResponElimina
  5. Muy elegante, menudo trabajo te has currado, besos!!!

    ResponElimina
  6. Que trabajo más bonito, me encanta.
    Feliz castañada!

    ResponElimina
  7. Molt currada, de les que més m'agraden :D

    ResponElimina
  8. Ostres Montse! Hem sembla súper currada! Bona castanyada!!

    ResponElimina
  9. ¡Ala, menudo trabajazo te has pegado! Eso sí, te ha quedado de maravilla ¿eh? ¡Me encanta!

    Organizo un Amigo Invisible entre Blogueras y lectoras en el blog, si te apetece saber más, ¡pásate!

    ResponElimina
  10. Un trabajo muy delicado, te ha quedado preciosa... y gracias por los tips!
    Saludos

    ResponElimina
  11. Bravo! Madre mía que carvado tan bonito, el mío a la altura del betún! Jajaja... Besos

    ResponElimina
  12. És molt maca! Espero que et duri força temps i la puguis lluir a casa

    ResponElimina
  13. Quina feinada Montse! Però m'encannta el resultat!!! Una abraçada!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis