Páginas

dimarts, 22 d’abril del 2014

QUIROS :: Cooperación quirúrgica

Avui vinc amb una entrada una mica diferent del que us tinc habituats, però l'ocasió s'ho val.
Us vull parlar de Quiros, una ONG sense ànim de lucre, laica, formada per professionals sanitaris de Terrassa (Barcelona), molts d'ells, companys meus de feina.

Hoy vengo con una entrada un poco diferente del que os tengo habituados, pero la ocasión lo vale.
Os quiero hablar de Quiros, una ONG sin ánimo de lucro, laica, formada por profesionales sanitarios de Terrassa (Barcelona), muchos de ellos, compañeros míos de trabajo.


La seva finalitat es realitzar accions de cooperació internacional, d'ajuda al desenvolupament humà des del punt de vista sanitari, en les zones més desfavorides pel model econòmic actual.
Treballen des de 2009 en diversos àmbits:

1. Accions directes en el terreny.
2. Foment del voluntariat.
3. Sensibilització social.
4. Col·laboració amb altres ONG's.
5. Formació del personal local.

Su finalidad se realizar acciones de cooperación internacional, de ayuda al desarrollo humano desde el punto de vista sanitario, en las zonas más desfavorecidas por el modelo económico actual.
Trabajan desde 2009 en varios ámbitos:

1. Acciones directas en el terreno.
2. Fomento del voluntariado.
3. Sensibilización social.
4. Colaboración con otras ONG's.
5. Formación del personal local.


Ara mateix estan treballant en una campanya quirúrgica a Madagascar el pròxim any 2015, concretament a la població de Farafangana, on no existeixen metges especialistes. El seu objectiu és donar a conèixer el seu projecte, així com crear consciència social de la desigualtat i falta de recursos de moltes poblacions del món.

Ahora mismo están trabajando en una campaña quirúrgica en Madagascar el próximo año 2015, concretamente a la población de Farafangana, donde no existen médicos especialistas. Su objetivo es dar a conocer su proyecto, así como crear conciencia social de la desigualdad y falta de recursos de muchas poblaciones del mundo.

I és per aquest motiu que han preparat un Concurs de Dibuix Infantil (de 3 a 12 anys), per ajudar a la població de Farafangana. Així que jo, des d'aquí us convido a que animeu a tots els nens i nenes que conegueu (fills, nebots, germans, fills d'amics...) a participar en aquest bonic concurs. Estic segura que ells sabran com fer amb els seus dibuixos un món millor per Farafangana.
Hi ha temps per enviar els dibuixos fins el 15 de maig. En aquest enllaç podreu consultar la resta de bases per poder participar al concurs.

Y es por este motivo que han preparado un Concurso de Dibujo Infantil (de 3 a 12 años), para ayudar a la población de Farafangana. Así que yo, desde aquí os invito a que animáis a todos los niños y niñas que conozcáis (hijos, sobrinos, hermanos, hijos de amigos...) a participar en este bonito concurso. Estoy segura que ellos sabrán como hacer con sus dibujos un mundo mejor por Farafangana.
Hay tiempo para enviar los dibujos hasta el 15 de mayo. En este enlace podréis consultar el resto de bases para poder participar en el concurso.


Si voleu saber en quins altres projectes estan treballant o voleu col·laborar amb ells, no deixeu d'entrar en el seu web. Tampoc els perdeu de vista per les xarxes socials, podeu seguir-los a Facebook i a Twitter.

Si queréis saber en qué otros proyectos están trabajando o queréis colaborar con ellos, no dejéis de entrar en su web. Tampoco los perdáis de vista por las redes sociales, podéis seguirlos en Facebook y en Twitter.

I vosaltres? Què opineu, creieu que hi pot haver un món millor per tots?

Y vosotros? Qué opináis, creéis que puede haber un mundo mejor por todos?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis