Páginas

divendres, 27 de desembre del 2013

Amic invisible milowcost / Amigo invisible milowcost


Com ja sabeu, m'encanten els swaps, els intercanvis i els amics invisibles. Així que quan vaig veure que  la Carmen de milowcost organitzava un amic invisible, no m'ho vaig pensar dues vegades i m'hi vaig apuntar.

Cómo ya sabéis, me encantan los swaps, los intercambios y los amigos invisibles. Así que cuando vi que Carmen de milowcost organizaba un amigo invisible, no me lo pensé dos veces y me apunté.


Avui us mostraré el que jo vaig regalar. Em va tocar regalar a la Paula de Ulalatela. Així que amb la descripció que va fer d'ella mateixa per participar en l'amic invisible i amb el seu taulell de Pinterest vaig agafar idees de les coses que li agraden per decidir-me que comprar.

Hoy os mostraré lo que yo regalé. Me tocó regalar a Paula de Ulalatela. Así que con la descripción que hizo de ella misma para participar en el amigo invisible y con su tablón de Pinterest cogí ideas de las cosas que le gustan para decidirme que comprar.


I finalment, ha estat una agenda per aquest 2014, ja que sempre les utilitza i encara no tenia la d'aquest any que entra. I com que també és una amant del te, li he regalat aquesta caixeta tan mona per posar els seus tes preferits.

Y finalmente, ha sido una agenda para este 2014, ya que siempre las utiliza y todavía no tenía la de este año que entra. Y cómo también es una amante del té, le he regalado esta cajita tan mona para poner sus tés preferidos.


Trobo que l'agenda és una monada! Espero que a ella també li hagi agradat! Gairebé me la quedo per mi! ^^ A més, ve amb uns stickers per poder decorar l'agenda, que són moníssims.

Para mí la agenda es una monada! Espero que a ella también le haya gustado! Casi me la quedo para mí! ^^ Además, viene con unos stickers para poder decorar la agenda, que son monísimos.


Paula, desitjo que t'agradin molt els regalets i que els facis servir molt aquest any. ^^

Paula, deseo que te gusten mucho los regalitos y que los uses mucho este año. ^^


I així de ben embolicats li vaig enviar els regals, junt amb una postal de nadal feta per mi, amb una carta una mica extensa (ho sento Paula, però és que m'enrotllo molt...) i per desitjar-li un molt bon nadal i any nou.

Y así de bien envueltos le envié los regalos, junto con una postal de navidad hecha por mi, con una carta un poco extensa (lo siento Paula, pero es que me enrollo mucho...) y para desearle una muy buena navidad y año nuevo.


I a vosaltres, us agraden els amics invisibles?

Y a vosotros, os gustan los amigos invisibles?


Feliç dia.

Feliz día.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis