Páginas

dimarts, 19 de novembre del 2013

Funda per les ulleres / Funda para las gafas


Les tanques de pessic estan molt de moda! A mi personalment m'encanten, així que, com que ja em vaig fer un moneder, ara tocava fer-me una funda per a les ulleres de sol!

Los cierres de click están mucho moda! A mí personalmente me encantan, así que, como que ya me hice un monedero, ahora tocaba hacerme una funda para las gafas de sol!


La tela que vaig triar per fer la funda m'encanta, m'encanten els cérvols i sobretot si porten ulleres...!!! :P

La tela que elegí para hacer la funda me encanta, me encantan los ciervos y sobre todo si llevan gafas...!!! :P


Petons!

¡Besos!



7 comentaris:

  1. M'agrada molt, tant el teixit com la funda, es molt original.

    ResponElimina
  2. preciosa la funda... i les ulleres! *___*

    ResponElimina
  3. La trobo ideal. La gela i el color son fantastics! Un petó!

    ResponElimina
  4. Es muy bonita!, al igual que el monedero.

    ResponElimina
  5. Aquesta tela és tremenda....fantàstica funda Montse! I amb les boletes grogues i tot...m'encanta!!! Petonets

    ResponElimina
  6. És xulíssima, i la tela súper trendy hehe... he descobert el teu bloc fa poquet i t'he concedit un premi des del meu ;)

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis