Páginas

dijous, 21 de juny del 2012

Curs coques de Sant Joan

Com ja sabeu, o us anireu donant compte, sóc una addicta als cursos! Doncs bé, ahir, com que ja arriba la diada de Sant Joan, em vaig apuntar a un curs de Coques de Sant Joan a Manenas, Barcelona, és una bogeria anar a aquesta botiga... tenen de TOT! Infinitat de tallapastes, estris per fondant, colorants, essències... els ulls se'm surten de les òrbites...
Bé doncs, el curs ens el va fer Antoni Ribas, un excel·lent professor de cuina, que a més és reconegut com un dels millors en masses. va ser un taller intens, vam fer coca de brioix, coca de llardons i coca de vidre (no sabria dir-vos quina era la mes bona... estaven... BONÍSSIMES).

Aquí teniu al Toni preparant les masses, ahir no li va caldre anar al gimnàs... tan amassar... 


Les coques de llardons ja estan llestes per enfornar


Mentre es feien totes les coques ens va fer una mini classe teòrica sobre les farines, i si són de força o no, segons la quantitat de gluten o midó que portin... i també de forns, que si dalt i baix, ventilador turbo, convecció... què és millor???


I aquest és el meravellós resultat de les coques!!!




REALMENT EXQUISITES!!

Vaig estar molt atenta a classe, i vaig anotar-me tots els consells que va donar en Toni, així que aquest res de comprar la coca a la pastisseria!! Prometo que les faré jo... Aviam com hem queden, si em queden la meitat de bones que van sortir aquestes, estic segura que aquest any triomfaré com la Coca-cola! :P Ja us explicaré com m'ha anat la meva experiència amb les coques, perquè això de les masses és tot un món, i ahir es veia molt fàcil... però desprès un s'ha de posar... i les coses ja no es veuen tan fàcils com semblaven. 

Aviam si em trobeu a la foto... surto amagadeta... ^^





Canviant de tema, aprofito aquesta entrada per dir-vos que he canviat la presència del meu blog, molt molt millor aquesta oi??... També he afegit pestanyetes noves amb links de webs i llocs interessants, perquè li doneu un cop d'ull i mica en mica aniré afegint més cosetes.

Ah! I també volia col·locar un afegit a la entrada anterior del curs de paper japonès, ja que l'altre dia la Neus de All Washi Tape, va actualitzar el seu blog amb el curs que vam fer i va penjar fotos que va fer ella, i em va fer mooolta il·lusió, perquè en una de les fotos surto jo!! hehehe No és que surti massa bé a la foto... però hi surtooo! hahahahaha
Us passo el link: Taller de paper japonès.


.mOntse.!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis