Páginas

dimecres, 13 de juny del 2012

Pinspire

Avui us porto una altre de les meves addiccions: PINSPIRE. Potser molts de vosaltres coneixeu més Pinterest, bàsicament són el mateix. Perquè Pinspire i no Pinterest? Doncs perque primer vaig conèixer Pinspire, gràcies al blog "A la Prestatgeria", blog, per cert, molt recomanable. Fan de tot, cuina, scrapbook, patchwork, amigurumis, ganxet... Quan jo em vaig fer de Pinspire, seguidament vaig conèixer Pinterest, però Pinterest estava en anglès i necesites una invitació per poder formar-ne part, el que si és cert, és que Pinterest és més famós i està més estès arreu del món. Com ja us he dit abans només estava en anglès, però l'latre dia vaig veure que ja està disponible en espanyol també.

Bé, doncs per qui no coneguin ni l'un ni l'altre, Pinspire és un mur on pots penjar, organitzar, compartir totes aquelles imatges que t'encanten; bé des del teu ordinador, des d'una pàgina web, o des de altres perfils de gent que té Pinspire o Pinterest... hahahaha (així no em perdo res de res! :D). La veritat és que, des de que faig servir el Pinspire, la memòria del meu ordinador m'ho agraeix (uix... aquesta última frase a sonat una mica a anunci... no trobeu?? xD).

Aquest és el meu perfil en Pinspire: "Un món d'inspiració"


I aquestes són les meves coleccions, podeu crear tantes com volgueu, i hi ha imatges de tot: de receptes, decoració, jardins, llocs increibles, tutorials de manualitats, moda, art... en fi... es que no acabaria mai!



Us deixo algunes de les fotos que tinc en el meu mur virtual, perquè us entrin ganes d'entrar-hi, crear-vos un perfil, i pinejar tot el que pogueu i més.
Això si, una recomanació molt i molt important que us faig és que, abans de seure davant de l'ordinador, us prepareu una bona tassa de te o de cafè i alguna cosa per picar, perquè de segur que durant unes hores no us podreu desenganxar de l'ordinador! ^^















.mOntse.!

5 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Hola guapa!!! estàs super productiva i creativa !!!continua així es una passada tot i té una pinta bonissima.
    Endavant!!!!
    petons
    Lurdes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcieees!! M'encantaaa! Espero anar penjant cosetes cada cop més interessants! hehehehe un petonàs!!!

      Elimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis