Páginas

dilluns, 1 de setembre del 2014

DIY :: Necesser amb cremallera / Neceser con cremallera


Hola a tothom després de la meva absència pel blog... Sé que he estat unes quantes setmanes sense actualitzar, però és que he volgut prendre'm unes vacances bloguerils i desconnectar una mica. Però per recompensar-vos avui us porto un tutorial per a que us feu el vostre necesser/estoig. Podeu donar-li mil utilitats... com a necesser per endur-te al gimnàs,  per fer-te un mini kit d'scrap, de costura o de ganxet per endur-te'l a alguna escapada, per guardar-hi els productes de neteja de la càmera de fotos... 

Hola a todo el mundo después de mi ausencia por el blog... Sé que he estado unas cuántas semanas sin actualizar, pero es que he querido tomarme unas vacaciones blogueriles y desconectar un poco. Pero para recompensaros hoy os traigo un tutorial para que os hagáis vuestro neceser/estuche. Podéis darle mil utilidades... como neceser para llevarte al gimnasio, para hacerte uno mini kit de scrap, de costura o de ganchillo para llevártelo a alguna escapada, para guardar los productos de limpieza de la cámara de fotos... 


Així que avui vull compartir amb vosaltres com fer un petit necesser amb cremallera, així que ja podeu anar traient les vostres màquines de cosir i prepareu:

Así que hoy quiero compartir con vosotros como hacer un pequeño neceser con cremallera, así que ya podéis ir sacando vuestras máquinas de coser y preparad:


- Tela del estampat desitjat per fer el necesser.
- Tela per al folre.
- Una cremallera de la llargada que es desitgi el necesser.
- Fil d'un color semblant a les teles escollides.

- Tela del estampado deseado para hacer el neceser.
- Tela para el forro.
- Una cremallera de la longitud que se desee el neceser.
- Hilo de un color parecido a las telas escogidas.


 CUS UN NECESSER PAS A PAS:




COSE UN NECESER PASO A PASO:



I ja tindrem llest el nostre necesser. Què us a semblat el DIY? Espero que us sigui d'ajuda i que us animeu a cosir els vostres propis necessers!

Y ya tendremos listo nuestro neceser. Qué os a parecido el DIY? Espero que os sea de ayuda y que os animéis a coser vuestros propios necesers!


Com a anat l'estiu? On heu estat?
Feliç primer dilluns de setembre! ^^

Como ha ido el verano? Donde habéis estado?
Feliz primer lunes de septiembre! ^^


14 comentaris:

  1. Ostresno et coneixia! M'encanta el blog old bona feina

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis