Páginas

dimecres, 14 de maig del 2014

#100happydays

Us veieu capaços de ser feliços durant 100 dies seguits? Això mateix em vaig preguntar jo, quan vaig veure aquesta iniciativa en el blog de Mir.
Aquesta proposta consisteix en pujar cada dia a una xarxa social, la que vulgueu, una fotografia d'un moment del dia que t'hagi fet feliç durant 100 dies. Si voleu saber més d'aquesta proposta, no deixeu de visitar la seva web.

¿Os veis capaces de ser felices durante 100 días seguidos? Eso mismo me pregunté yo, cuando vi esta iniciativa en el blog de Mir.
Esta propuesta consiste en subir cada día a una red social, la que queráis, una fotografía de un momento del día que te haya hecho feliz durante 100 días. Si queréis saber más de esta propuesta, no dejéis de visitar su web.

Com us podeu imaginar, m'he apuntat aquesta iniciativa, trobo que és una genial idea, per veure les coses amb més perspectiva, i valorar les petites coses que tenim, que moltes vegades amb el dia a dia ens passen desapercebudes. Fa unes setmanes us vaig parlar de la vida slow, post que té molta relació amb el tema d'avui, ser feliç.

Como os podéis imaginar, me he apuntado esta iniciativa, creo que es una genial idea, para ver las cosas con más perspectiva, y valorar las pequeñas cosas que tenemos, que muchas veces con el día a día nos pasan desapercibidas. Hace unas semanas os hablé de la vida slow, post que tiene mucha relación con el tema de hoy, ser feliz.

Les fotografies les comparteixo en Instagram (@mpalau_21), amb el hastag #100happydaysmpalau, us deixo aquí algunes de les fotografies dels meus 42 happy days que porto ja... ^^

Las fotografías las comparto en Instagram (@mpalau_21), con el hastag #100happydaysmpalau, os dejo aquí algunas de las fotografías de mis 42 happy days que llevo ya... ^^

Inagurant la temporada de balcó, amb un aperitiu ben refrescant!!!

Inagurando la temporada de balcón, con un aperitivo bien refrescante!!!


Feliç amb la meva primera collita de maduixes!!!

Feliz con mi primera cosecha de fresas!!!



Gaudir de les tardes amb una bona lectura i una bona tassa de café.

Disfrutando de las tardes con una buena lectura y una buena taza de café.


Anar a sopar per celebrar el meu aniversari amb les amigues, que la cambrera s'inventi excuses per treure'm la cadira i deixar-me dempeus i que apareguin amb la cadira dels meus somnis i sopi asseguda en ella!!!! Mil gràcies noies!!! ^^

Ir a cenar para celebrar mi aniversario con unas amigas, que la camarera se invente excusas para quitarme la silla y dejarme de pie y que aparezcan con la silla de mis sueños y cene sentada en ella!!!! Mil gracias chicas!!! ^^


Viure una experiència meravellosa en Los Cursos de Álvaro Sanz.

Vivir una experiencia maravillosa en Los Cursos de Álvaro Sanz.


Fer-me un autorregal. Preciosa bossa per a la càmera de Caterina Pérez.

Hacerme un autorregalo. Preciosa bolsa para la cámara de Caterina Pérez.


Així doncs, us animeu a buscar en el dia un moment que us faci feliç i compartir-ho amb la resta? Sí finalment us apunteu, aviseu-me així us podré seguir ^^!

Así pues, os animáis a buscar en el día un momento que os haga feliz y compartirlo con el resto? Sí finalmente os apuntáis, avisadme así os podré seguir ^^!

Feliç dimecres i 100 happy days!!!

Feliz miércoles y 100 happy days!!!

2 comentaris:

  1. És una iniciativa guai, Montse! M'ho miraré amb calma, quan tingui una mica de temps, a veure si m'hi apunto.

    ResponElimina
  2. Vaig llegir sobre aquesta iniciativa fa un temps i em sembla molt xula!
    Ah! i el regal de cumple és una passada!
    Petons

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis