Páginas

divendres, 31 de maig del 2013

Cheesecake

No us deurieu pensar que vaig deixar a l'Albert sense pastís d'aniversari no? ^^ Per l'ocasió li vaig preparar un cheesecake! El seu pastís preferit. Li encanta el cheesecake, però no li agrada el formatge i no soporta el formatge philadelphia... Vosaltres ho enteneu? Per què jo tampoc...! :P

¿No os pensaríais que havía dejado a Albert sin su pastel de cumpleaños no? ^^ Para la ocasión le preraré un cheesecake! Su pastel favorito. Le encanta el cheesecake, pero no le gusta el queso y no soporta el queso philadelphia... Vosotros lo entendéis? Por que yo tampoco...! :P


La recepta de cheesecake la vaig treure del blog La receta de la Felicidad.

La receta del cheesecake la vaig treure del blog La receta de la Felicidad.

CHEESECAKE


Ingredients

* Per a la base:

- Un paquet de galetes maria (o digestive).
- 85g de mantega.

* Per al farcit:

- 900g de formatge crema, tipus philadelphia.
- 200ml de crème fraîche (o iogurt grec).
- 250g de sucre.
- 3 ous.
- Suc de mitja llimona.
- 3 cullerades soperes de farina de rebosteria.
- Un polsim de vainilla.

* Per a la salsa de gerds:

- 300g de gerds.
- Suc de mitja llimona.
- Una fulla de gelatina.
- 3 cullerades soperes de sucre.


CHEESECAKE


Ingredientes

*Para la base:

- Un paquete de galletas maria (o digestive).
- 85g de mantequilla.

* Para el relleno:

- 900g de queso crema, tipo philadelphia.
- 200ml de crème fraîche (o yogur griego).
- 250g de azúcar.
- 3 huevos.
- Zumo de medio limón.
- 3 cucharadas soperas de harina de repostería.
- Una pizca de vainilla.

* Para la salsa de frambuesa:

- 300g de frambuesas.
- Zumo de medio limón.
- Una hoja de gelatina.
- 3 cucharadas soperas de azúcar.


Elaboració

Preescalfem el forn a 200ºC.
Comencem preparant la base. Per a això, triturem les galetes amb ajuda d'un robot de cuina fins a obtenir una pols de galeta fi.
Fonem la mantega i barregem amb la galeta en pols (ha de quedar com a sorra mullada). Cobrim la base d'un motlle desmuntable de 20 a 24 cm amb paper de forn, distribuïm damunt la massa de galeta, pressionant bé, i introduïm en el congelador mentre preparem el farciment del nostre pastís de formatge.
Batem el formatge crema amb unes varetes, afegim el sucre, la crème fraîche (o el iogurt), la vainilla, la llimona i la farina, fins a obtenir una pasta llisa. Afegim a continuació els ous d'un en un, però sense batre molt, el just perquè s'incorporin però no agafi molt aire la massa. Posem la barreja de formatge sobre la base de galetes que havíem preparat prèviament.
Introduïm el nostre pastís de formatge en el forn, i enfornem 10 minuts a 200ºC. Posteriorment baixem la temperatura a 90ºC i enfornem durant 30 minuts més. L'interior del pastís, en moure-ho, semblarà un flam.
Una vegada passat aquest temps, deixem el pastís de formatge en el forn apagat diverses hores. Una vegada a temperatura ambient el pastís, el portem al frigorífic fins que estigui totalment fred (el millor és preparar el pastís d'un dia per a un altre).
Finalment preparem la salsa de gerds. Hidratem la fulla de gelatina en un got d'aigua freda durant 5 minuts.
En un cassó apart, escalfem els gerds rentats amb el suc de llimona i el sucre, i removem constantment, triturant al mateix temps els gerds.
Si no us agrada que es notin les llavors podeu colar la salsa de gerds abans del següent pas.
Quan la salsa de gerds estigui ben calenta, i triturada al nostre gust, incorporem la gelatina ben escorreguda a aquesta barreja, removent fins que es dissolgui totalment.
Distribuïm la salsa de gerds sobre el pastís i es fica de nou en la nevera fins que anem a consumir-la.


Elaboración

Precalentamos el horno a 200ºC.
Comenzamos preparando la base. Para ello, trituramos las galletas con ayuda de un robot de cocina hasta obtener un polvo de galleta fino.
Derretimos la mantequilla y mezclamos con la galleta en polvo (debe quedar como arena mojada). Cubrimos la base de un molde desmontable de 20 a 24 cm con papel de hornear, distribuimos encima la masa de galleta, presionando bien, e introducimos en el congelador mientras preparamos el relleno de nuestra tarta de queso.
Batimos el queso crema con unas varillas, añadimos el azúcar, la crème fraîche (o el yogur), la vainilla, el limón y la harina, hasta obtener una pasta lisa. Añadimos a continuación los huevos de uno en uno, pero sin batir mucho, lo justo para que se incorporen pero no coja mucho aire la masa. Ponemos la mezcla de queso sobre la base de galletas que habíamos preparado previamente.
Introducimos nuestra tarta de queso en el horno, y horneamos 10 minutos a 200ºC. Posteriormente bajamos la temperatura a 90ºC y horneamos durante 30 minutos más. El interior de la tarta, al moverlo, parecerá un flan.
Una vez pasado este tiempo, dejamos la tarta de queso en el horno apagado varias horas. Una vez a temperatura ambiente la tarta, la llevamos al frigorífico hasta que esté totalmente fría (lo mejor es preparar la tarta de un día para otro).
Por último preparamos la salsa de frambuesa. Hidratamos la hoja de gelatina en un vaso de agua fría durante 5 minutos.
En un cazo aparte, calentamos las frambuesas lavadas con el zumo de limón y el azúcar, y removemos constantemente, triturando al mismo tiempo las frambuesas.
Si no os gusta que se noten las pepitas podéis colar la salsa de frambuesa antes del siguiente paso.
Cuando la salsa de frambuesa esté bien caliente, y triturada a nuestro gusto, incorporamos la gelatina bien escurrida a esta mezcla, removiendo hasta que se disuelva totalmente.
Distribuimos la salsa de frambuesa sobre la tarta y se metemos de nuevo en la nevera hasta que vayamos a consumirla.


Bon profit!

¡Buen provecho!


dimecres, 29 de maig del 2013

ABC Day

Sí! Torno a estar per aquí avui! I és que Carmen de Mi Low Cost va organitzar una convocatòria per realitzar un abecedari que representés el nostre blog, o de la nostra vida, la temàtica era oberta. I jo he triat sobre el blog, un abecedari que defineixi el blog.

Sí! Vuelvo a estar por aquí hoy! Y es que Carmen de Mí Low Cost organizó una convocatoria para realizar un abecedario que representara nuestro blog, o de nuestra vida, la temática era abierta. Y yo he elegido sobre el blog, un abecedario que defina el blog.


Després d'apuntar-me vaig veure que tant el "desafío LOVE CRAFT" com el "ABC Day" eren el mateix dia... De cop se'm va girar feina..., però bé, tot és posar-s'hi! ^^ (no us podreu queixar eeh, avui post per partida doble... :P).

Después de apuntarme vi que tanto el "desafío LOVE CRAFT" como el "ABC Day" eran el mismo día... En un momento se me giró un poco de faena..., pero bueno, todo es ponerse! ^^ (no os podréis quejar eeh, hoy post por partida doble... :P).

Doncs aquí us deixo amb el ABC d'Entre Núvols de Cotó.

Aquí os dejo con el ABC de Entre Núvols de Cotó.










Us ha agradat?

¿Os ha gustado?

No deixeu de visitar els blogs que hi participen tant en el ABC Day com en el Desafío LOVE CRAFT!

No dejéis de visitar los blogs que participan tanto en el ABC Day como en el Desafío LOVE CRAFT!

Petonets.

Besitos.


Desafío LOVE CRAFT: Decora un sobre

Bon dia! Com ja sabeu, i sinó ho podeu veure aquí, fa unes setmanes vaig anar a passar una nit a Cabanes als arbres. Va ser un dels regals d'aniversari de l'Albert. Doncs avui, us volia ensenyar el sobre que li vaig preparar per entregar-li com a regal, per dir-li que marxàvem a fer una escapada a les Cabanes. 

¡Buenos días! Cómo ya sabéis, y sino lo podéis ver aquí, hace unas semanas fui a pasar una noche en Cabañas en los árboles. Fue uno de los regalos de cumpleaños para Albert. Pues hoy, os quería enseñar el sobre que le preparé para entregarle como regalo, para decirle que íbamos a hacer una escapada a las Cabañas.


M'he esperat fins avui per ensenyar-vos-ho, perquè em vaig animar a apuntar-me al "Desafío LOVE CRAFT" que organitzen la Bea del blog Coleccionando Cosas Bonitas i la María, de La Cajita de Música.

Me he esperado hasta hoy para enseñároslo, porque me animé a apuntarme al "Desafío LOVE CRAFT" que organizan Bea del blog Coleccionando Cosas Bonitas y María, de La Cajita de Música.

El "Desafío LOVE CRAFT" consisteix en uns petits reptes que ens proposen la Bea i la María cada mes. Coses senzilles, però amb bon resultat, per tal que tothom, ja sigui expert o no en el tema pugui participar. Els reptes els publiquen el dia 1 de cada mes, i tens tot el mes per dur-lo a terme i a finals de mes, s'enllacen tots els posts.

El "Desafío LOVE CRAFT" consiste en unos pequeños retos que nos proponen Bea y María cada mes. Cosas sencillas, pero resultonas, para que todo el mundo, ya sea esperto o no en el tema pueda participar. Los retos los publican el día 1 de cada mes, y tienes todo el mes para llevarlo a cabo y a finales de mes, se enlazan todos los posts.


El repte d'aquest mes consistia en decorar un sobre amb la tècnica que tu escollissis (craft, scrapbooking, decoupage...). 

El reto de este mes consistía en decorar un sobre con la técnica que tú escogieras (craft, scrapbooking, decoupage...).

Així que jo vaig fer un sobre amb papers d'scrap. Aquí us deixo amb el material que vaig fer servir.

Así que yo hice un sobre con papeles de scrap. Aquí os dejo con el material que usé.


Un cop hàgiu triat el paper que voldreu fer servir per fer el sobre, l'heu de tallar amb les mides que més us convinguin, jo vaig utilitzar aquestes mides:

Una vez hayáis elegido el papel que querréis usar para hacer el sobre, lo tenéis que cortar con las medidas que más os convengan, yo utilicé estas medidas:


El sobre, per dintre, el vaig decorar donant pistes de quin seria el regal, vaig posar-hi una foto de les cabanes i hi vaig anotar una frase.

El sobre, por dentro, lo decoré dando pistas de cuál sería el regalo, puse una foto de las cabañas y anoté una frase. "Vivir allí arriba és una sensación de libertad y solitud bien satisfactoria. Un refugio donde voy a bsucar la serenidad y la inspiración" (Yann Arthurs - Bertrand).


Per la part del davant del sobre, amb un alfabet podeu escriure un títol.

Por la parte de alante del sobre, con un alfabeto podéis escribir un título.


Després només cal que prepareu una targeta amb el que li vulgueu dir a aquella persona, o bé posar-hi el contingut que vulgueu regalar.

Después sólo hace falta que preparáis una tarjeta con lo que le queráis decir a esa persona, o bien poner el contenido que queráis regalar.


I per tancar el sobre, vaig agafar un cordill que el vaig lligar a la vora troquelada que havia fet.

Y para cerrar el sobre, cogí un cordel que lo até al borde troquelado que había hecho.


És senzill i ràpid de fer. I el resultat no podria ser millor: un sobre personalitzat 100%.

Es sencillo y rápido de hacer. Y el resultado no podría ser mejor: uno sobre personalizado 100%.


I a vosaltres què us ha semblat? Us agrada?

¿Y a vosotros que os ha parecido? ¿Os gusta?

Gràcies per passar-vos pel meu blog!

Gracias por pasaros por mi blog!

Un petonet.

Un besito.


dilluns, 27 de maig del 2013

Wishlist: frigorífics Smeg / frigoríficos Smeg

Avui us porto un tema ben fresquet! ^^ Avui parlarem de neveres. Sí, i és que somiu amb tenir una nevera Smeg! Coneixeu la marca?

Hoy os traigo un tema bien fresquito! ^^ Hoy hablaremos de neveras. Sí, y es que sueño con tener una nevera Smeg! ¿Conocéis la marca?

Smeg és una marca italiana d'electrodomèstics de disseny que va néixer en 1948 i sobretot és coneguda pels seus exitosos dissenys que van ser revolució en els anys 50 i continuen sent un èxit en els nostres dies amb els dissenys pràcticament originals.

Smeg es una marca italiana de electrodomésticos de diseño que nació en 1948 y sobretodo es conocida por exitosos diseños que fueron revolución en los años 50 y siguen siendo éxito en nuestros días con los diseños prácticamente originales.

Però per si de cas, només amb el nom encara no sabeu de quins frigorífics us parlo, aquí us deixo unes quantes fotos inspiradores, de lo bé que podria quedar alguna d'aquestes neveres a la cuina de casa teva.

Pero por si acaso, solo con el nombre aún no sabéis de que frigoríficos os hablo, aquí os dejo unas cuantas fotos inspiradoras, de lo bien que podría quedar una de éstas neveras en la cocina de tu casa.


















{Fotos via Pinterest}

Què us han semblat? A vosaltres també us agraden? Ja li esteu buscant un raconet a la vostra cuina?

¿Qué os han parecido? ¿A vosotras también os gustan? ¿Ya le estáis buscando un rinconcito en la vuestra cocina?

Feliç i refrescant dilluns!

¡Feliz y refrescante lunes!


divendres, 24 de maig del 2013

Swap La Casita del Lago II


Dimecres passat us vaig ensenyar el kit bàsic d'scrap que havia preparat jo pel Swap que organitzava La Casita del Lago, si no l'heu vist o el volveu tornar a veure, podeu clicar aquí.

El miércoles pasado os enseñé el kit básico de scrap que había preparado yo para el Swao que organizaba La Casita del Lago, si no lo habéis visto o queréis volverlo a ver, podéis clicar aquí.


Doncs bé, avui us vull ensenyar el kit que em va regalar la Yolanda de Mis Tres Reyes. Quina ilusió em va fer. Estava cuidat fins l'últim detall.

Pues bien, hoy os quiero enseñar el kit que me regaló Yolanda de Mis Tres Reyes. Qué ilusión me hizo. Estaba cuidado hasta el último detalle.


Com podeu veure hi ha de tot! Baker twine, bolis de gel, un troquel, vàries formes troquelades, papers d'scrap, segells, tinta, washi tape, tissores, un alfabet...

Como podéis ver hay de todo! Baker twine, bolis de gel, un troquel, varias formas troqueladas, papeles de scrap, sellos, tinta, washi tape, tijeras, un alfabeto...


Tot, tot, tot em va fer molta il·lusió, però heu vist els segells i les targetes que em va fer amb el logo del meu blog!? Vaig al·lucinar quan ho vaig veure!! Em van enamorar!

Todo, todo, todo me hizo mucha ilusión, pero habéis visto los sellos y las tarjetas que me hizo con el logo de mi blog!? Aluciné cuando lo vi!! Me enamoraron!


I per si no estava contenta amb tot el que hi havia dins la maleta, em va fer un regal d'aniversari, que va ser no fa massa. Em va regalar una tassa! Com ja sabeu adoro les tasses!! En tinc tota una col·lecció, però sempre en vull més!! ^^

Y por si no estaba contenta con todo lo que había dentro de la maleta, me hizo un regalo de aniversario, que fué no hace mucho. Me regaló una taza! Como ya sabéis adoro las tazas!! Tengo toda una coleción, pero siempre quiero más!! ^^

Aquesta xocolata va per tu Yolanda! :P / Este chocolate va por tí Yolanda! :P

Gràcies Yolanda!

¡Gracias Yolanda!

Què passeu un bon cap de setmana!

¡Qué paséis un buen fin de semana!


dimecres, 22 de maig del 2013

SWAP La Casita del Lago I


A l'abril, La Casita del Lago va organitzar un Swap, un intercanvi entre bloggers i teníem fins el dia d'avui per enviar els nostres regalets a la persona que l'Ana ens havia assignat.

En abril, La Casita del Lago organizó un Swap, un intercambio entre bloggers, y teníamos tiempo hasta el día de hoy para enviar nuestros regalitos a la persona que Ana nos había asignado.


El tema del Swap era un Kit bàsic d'scrap o d'emergència, que tota amant de l'scrap i de les manualitats hauria de tenir.

El tema del Swap era un Kit básico o de emergencia, que toda amante de lo scrap y de las manualidades debería tener.


El kit bàsic que vaig preparar per a la meva amiga invisible ja està en les seves mans, així que ja ho puc cridar als 4 vents!! Em va tocar la Patricia de De rosas y baobabs, espero que t'agradés molt el kit, el vaig preparar amb molt de carinyo.

El kit básico que preparé para mi amiga invisible ja está en sus manos, así que ya lo puedo gritar a los 4 vientos!! Me tocó Patricia de De rosas y baobabs, espero que te gustase mucho el kit, lo preparé con mucho cariño.


El kit conté:
- Papers d'scrap (imprescindibles en el scrap...!).
- Una llibreta handmade (per a què anoti totes les seves idees i projectes).
- Formes troquelades amb els meus troquels preferits.
- Dos segells carvats per mi (un posa handmade with ♥ i l'altre amb el nom del seu blog "de rosas y baobabs".
- Tinta color box.
- Washi tape (un altre imprescindible, en sóc addicte!).
- Chipboards en forma de vinyetes.
- Brads de colors (enquadernadors).
- Glossy Accents (la meva cola preferida).
- 2 Polaroids.


El kit contiene:
- Papeles de scrap (imprescindibles en el scrap...!).
- Una libreta handmade (para que anote todas sus ideas y futuros proyectos).
- Formas troqueladas con mis troqueles favoritos.
- Dos sellos carvados por mí (uno pone handmade with ♥ y el otro con el nombre de su blog "de rosas y baobabs".
- Tinta color box.
- Washi tape (otro imprescindible, soy adicta!).
- Chipboards en forma de viñetas.
- Brads de colores (encuadernadores).
- Glossy Accents (la meva cola preferida).
- 2 Polaroids.


I per col·locar tots els elements del kit, vaig comprar una maleta de fusta, la vaig pintar i la vaig decorar, ideal per guardar-hi les eines bàsiques d'scrap, o per endur-se un mini kit d'scrap de vacances.

Y para colocar todos los elementos del kit, compré una maleta de madera, la pinté y la decoré, ideal para guardar las herramientas básicas de scrap, o para llevarse un mini kit de scrap de vacaciones.


I a vosaltres os ha agradat el kit d'scrap que vaig preparar pel Swap? En el pròxim post us ensenyaré el kit que la Yolanda de Mis tres reyes em va regalar a mi!! ^^

¿Y a vosotros os ha gustado el kit de scrap que preparñe para el Swap? En el próximo post os enseñaré el kit que Yolanda de Mis tres reyes me regaló a mi!! ^^


Per últim, agrair a l'Ana de La Casita del Lago per organitzar aquest Swap, m'ho he passat genial participant-hi i coneixent gent nova, espero que n'organitzis molts més!! ^^ Ah i per cert!!! MOLTES FELICITATS!!! Avui és el seu aniversari, així que passeu pel seu blog a felicitar-la!!

Por último, agradecer a Ana de La Casita del Lago por organizar este Swap, me lo he pasado genial participando y conociendo gente nueva, espero que organizes muchos más!! ^^ Ah y por cierto!!! MUCHAS FELICIDADES!!! Hoy es su cumpleaños, así que pasad por su blog a felicitarla!!


Feliç dimecres!

Feliz miércoles!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis